CHANGEIT-LOGO-HEADER

אימוני כושר בתל אביב

רוצים אימון כושר קבוצתי איכותי?

אימוני כושר בקבוצות קטנות בתל אביב

מפני שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו לשלם בעבור אימוני כושר אישיים, חשבתי למצוא פתרון.
אימון כושר בקבוצה קטנה עם שלושה עד חמישה משתתפים, אימון בוקר ואימון ערב בכל יום. 

האימונים הינם ברמות שונות שיכולים להתאים גם למתחילים וגם למתאמנים ותיקים. היתרון באימון בקבוצה קטנה הינו שכל מתאמן יכול לבצע את האימון בדרגת הקושי שמתאימה לו. והכי חשוב, יש מי שנמצא איתכם באופן אישי ורואה אתכם. 
בניגוד לחדרי כושר גדולים, זה סטודיו בוטיק עם מאמנת כושר אחת שמכירה באופן אישי כל מתאמן. 

אז אם אתם רוצים להנות מאימון איכותי יחד עם עוד שניים או שלושה משתתפים זה פתרון מושלם בשבילכם.

בכדי לצאת לדרך נתחיל בשיחת הכרות קצרה להבין את המטרות שלך, נתאם אימון הכרות ותוך כדי תרגול נבנה תוכנית אימונים המתאימה ליכולת, למטרות וליעדים שלך.
בנוסף, נבצע בדיקת מדד והרכב הגוף נבנה תוכנית תזונה שמותאמת  למטרה שהצבנו. 

והחשוב ביותר, נישאר יחד במעקב תמידי בהתקדמות שלך, ואחת לחודש נבצע הערכת מצב. 
כאמור, גם באימון קבוצתי איכותי אפשר לקבל יחס אישי ממוקד, משום שבניגוד לחדרי סטודיו שונים,
אני  מאמנת אחת שתהיה שם בשבילך ותלווה אותך כל הדרך לשינוי שלך לטווח ארוך.  

מאמנת כושר

מאמנת כושר אישי אורטל שושן

סוגי אימונים

עיצוב וחיטוב הגוף

אימון כושר קבוצתי המתמקד בחיזוק ועיצוב כל שרירי הגוף באופן מאוזן כנגד התנגדות.
עיצוב ופיתוח שרירי הגוף תוך כדי שילוב באביזרים כגון: גומיות, משקולות, מדרגות, כדורי כוח, ומשקלי מוט לשיפור סיבולת, כח וגמישות.
  שיעור המתמקד בהעלאת מסת שריר תוך כדי חיטוב הגוף והצרת היקפים.

אימון פונקציונלי

אימון כח בדופק גבוה המשלב עבודה על כל שרירי הגוף ושיפור סיבולת לב ריאה, בעזרת שימוש באביזרים שונים כגון כדורי כוח, מוטות ומשקולות, קטלבלס וכו׳, וכן עבודה כנגד משקל הגוף. 
באימון זה נשלב עבודה על קבוצות שרירים שונות במקביל, כאשר הדגש הוא עבודה על כל שרירי הגוף. 

שריפת שומנים

אימון המשלב עבודת כוח, ואירובי כאשר מטרתו לשפר יכולות אתלטיות, סיבולת לב ריאה וכוח מתפרץ. למקסם את העבודה השרירית ובכך לאתגר את המערכת המטבולית לשרוף מקסימום קלוריות במינימום זמן. היתרון באימון זה הוא שריפת שומן מקסימלית תוך עבודה שרירית אינטנסיבית, ובכך מביא לתוצאות בזמן מהיר.

בטן ישבן ירכיים

אימון כושר המתמקד בחיזוק ומיצוק הישבן, פנים ירך, בטן ומותניים. עבודה במגוון אביזרים כגון משקולות, מדרגות, גומיות, קטלבלס ועוד. נשתמש בטכניקות שונות למיקסום התוצאות כמו: מספר חזרות וזמני מנוחה, עבודה בקצבים שונים ועוד, כשהמטרה לעצב את הישבן ולחטב את הבטן. השיעור מהווה שילוב בין תרגילים לרגליים ותרגילים לשריר הישבן וחיזוק ממוקד של שרירי הבטן.

אימון רצועות trx

TRX הינו אימון התנגדות שעובד על כל הגוף. הרצועות מאפשרות טווח תנועה רחב לתרגילים בכל המישורים והזוויות ומביאות את המתאמן להפעיל את כוחו ומשקלו כנגד הרצועה. באימון זה נתמקד בעבודה שרירית עמוקה והוא אתגר לשרירי הליבה כמו גם לשרירים הגדולים של הגוף.
המאפיין העיקרי של אימון ה-TRX הוא עבודה עם משקל הגוף עצמו ועל הגוף כמכלול אחד.

בודי פאמפ

חיזוק ועיצוב כל שרירי הגוף באופן מאוזן כנגד התנגדות. עיצוב ופיתוח שרירי הגוף תוך כדי עבודה עם מוט ומשקלים שונים. אימון המחלק בצורה ברורה את שלבי העבודה במהלכו ואת המטרות שלו, כאשר המטרות הן לשפר את סיבולת לב הריאה, לעבוד על גמישות, לפתח את הכוח וכן את מסת השריר.
הדגש באימון זה הוא חיזוק וחיטוב כל שרירי הגוף.
אמוני כושר קבוצתיים בסטודיו
אימוני כושר בתל אביב
אמון כושר קבוצתי בסטודיו
אמון כושר קבוצתי בסטודיו
אמון כושר קבוצתי בסטודיו

מחירון אימון כושר קבוצתי

1800 ש״ח

אימונים ללא הגבלה

1400 ש״ח

כרטיסיה ל-3 חודשים

550 ש״ח

כרטיסיה לחודש אחד

רוצים להתחיל? צרו איתי קשר

על מנת לתאם אימון ניסיון בקבוצה ולפרטים נוספים, מוזמנים לשלוח לי הודעה ואחזור בהקדם

Open chat
1
שלום 👋
אשמח לענות לכל שאלה
Call Now Button